Керівник - Уманська О.В.
Практичні психологи - Палатай І.А, Ковалишина А.В.
Учитель-логопед - Мітюхіна Г.І.,
Учитель-реабілітолог - Горовенко Ю.Я.
Понеділок-четвер: з 8.00 до 17.15 год.
П'ятниця: з 8.00 до 16.00 год.
Обідня перерва: з 13.00 до 14.00 год.
Фахівці, які працюють не на повну ставку мають індивідуальні графіки роботи.
19301, Черкаська обл.,смт Лисянка, пл.Миру, 27,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Веб-сайт: http://lysianka-irc.ck.sch.in.ua/
Інклюзивно-ресурсні центри створені в Україні для того, щоб забезпечити права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2-х до 18-ти років на здобуття дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної освіти.
Задля цього ІРЦ має:
- проводи комплексну психолого-педагогічнуоцінкурозвиткудитини(розвитку слуху, зору; мовленнєвого, інтелектуального, психічного та фізичного розвитку, складних порушень розвитку)
- надавати психолого-педагогічнудопомогу,
- забезпечуватисистемнекваліфікованесупроводження.
Основні завдання ІРЦ:
- проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, зокрема й IQ(здійснює практичний психолог центру)
- розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини
- визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти особами з ООП, що здобувають загальну середню освіту
- надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (логопед, психолог, дефектолог, тифлопедагог, сурдопедагог, вчительреабілітолог) дітям з ООП, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти) та не отримують відповідної допомоги
- участь педагогічних працівників центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у ЗЗСО та ЗДО, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних ЗЗСО з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік
- ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ, за згодою їх батьків або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини
- ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги
- надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації інклюзивного навчання
- надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам або законним представникам дітей з ООП щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг таким дітям
- консультування батьків або законних представників дітей з ООП стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів
- надання консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з ООП потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей
- моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, в яких вони навчаються
- організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП
- взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП, починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів
- підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою, а також аналітичної інформації для відповідного центру підтримки інклюзивної освіти.
У своїйдіяльності Центр керуєтьсяКонституцієюУкраїни, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про повнузагальнусереднюосвіту “Про дошкільнуосвіту”, іншими актами законодавства та Статутом. На підставіПоложення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженепостановою КМУ від 12.07.2017р. №545 (зі змінами, внесенимизгідно з постановами КМУ від 22.08.2018 №617 та від 21.10.2020 №983).
Статут комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Лисянської селищної ради Черкаської області