Начальник – Кривобород Світлана Леонідівна
Заступник начальника - Зеленська Олена Леонідівна
Завідувач сектору – головний бухгалтер сектору по плануванню, виконанню та контролю за виконанням видатків – Брисюк Лариса Олександрівна
Головний спеціаліст сектору по плануванню, виконанню та контролю за виконанням видатків – Дзимбовська Олександра Вячеславівна
Завідувач сектору по плануванню доходів та контролю надходжень – Кондратюк Олег Анатолійович
Головний спеціаліст сектору по плануванню доходів та контролю надходжень – Шульга Вікторія Миколаївна
Провідний спеціаліст сектору по плануванню доходів та контролю надходжень – Даценко Лілія Миколаївна
Понеділок-четвер: з 8.30 до 17.45 год.
П'ятниця: з 8.30 до 16.30 год.
Обідня перерва: з 13.00 до 14.00 год.
Про відділ:
Фінансовий відділ Лисянської селищної ради (далі – Фінансовий відділ) є виконавчим органом Лисянської селищної ради, утворюється радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Фінансовий відділ у своїй роботі підзвітний та підконтрольний Лисянській селищній раді, підпорядкований її виконавчому комітету в частині виконання бюджету, Лисянському селищному голові.
Відділ є неприбутковою організацією, утвореною в порядку, визначеному Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Фінансовий відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в Управлінні Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки та штампи, є головним розпорядником бюджетних коштів. Скорочена назва відділу – Фінвідділ Лисянської селищної ради.
- Основними завданнями фінансового відділу є:
- Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Лисянської селищної ради.
- Проведення разом з іншими виконавчими органами селищної ради, структурними підрозділами ради аналізу фінансово-економічного стану територіальної громади, перспектив її подальшого розвитку.
- Забезпечення складання проекту бюджету Лисянської селищної територіальної громади та прогнозу на наступні за плановим бюджетні періоди.
- Представлення прогнозу бюджету та проекту рішення про бюджет Лисянської селищної територіальної громади, схвалених виконавчим комітетом, на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях селищної ради.
- Складання та виконання в установленому порядку розпису селищного бюджету.
- Розробка пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат.
- Здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету Лисянської територіальної громади, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
- Здійснення та забезпечення контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами бюджету Лисянської селищної територіальної громади.
- Здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу.
- Функції фінансового відділу
- Організація роботи, пов’язаної зі складанням проекту бюджету Лисянської селищної територіальної громади. Визначення порядку і термінів подання виконавчими органами Лисянської селищної ради та органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, матеріалів для підготовки проекту Лисянського селищного бюджету. Складання проекту бюджету Лисянської селищної територіальної громади та прогнозу на наступні за плановим бюджетні періоди і подання їх на розгляд Лисянської селищної ради, після схвалення виконавчим комітетом Лисянської селищної ради.
- Здійснення аналізу окремих показників соціально-економічного розвитку територіальної громади та врахування їх при складанні проекту бюджету Лисянської селищної територіальної громади.
- Розробка і доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
- Визначення порядку та термінів розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
- Проведення на будь-якому етапі складання і розгляду проекту бюджету Лисянської селищної територіальної громади, аналізу бюджетного запиту, поданого головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
- Прийняття рішення про включення бюджетного запиту до проекту бюджету.
- Складання, затвердження розпису бюджету Лисянської селищної територіальної громади, внесення в установленому порядку змін до розпису бюджету Лисянської селищної територіальної громади, забезпечення впродовж бюджетного періоду відповідності розпису бюджету встановленим бюджетним призначенням.
- Затвердження паспортів бюджетних програм, головним виконавцем яких є відділ та погодження паспортів бюджетних програм інших головних розпорядників коштів бюджету Лисянської селищної територіальної громади.
- Перевірка правильності складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету, планів використання бюджетних коштів.
- Здійснення фінансування головних розпорядників бюджетних коштів в межах наявних фінансових ресурсів відповідно до призначень, встановлених рішенням про бюджету Лисянської селищної територіальної громади.
- Здійснення контролю за витрачанням коштів, виділених з селищного бюджету по всіх напрямках і видах витрат.
- Здійснення контролю за використанням коштів субвенцій, дотацій з державного, обласного бюджетів та інших місцевих бюджетів.
- Аналіз документації щодо обґрунтованості фінансування капітальних видатків на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності та придбання основних засобів за бюджетні кошти.
- Здійснення обліку коштів резервного фонду бюджету Лисянської селищної територіальної громади та контролю за їх використанням.
- Здійснення за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, прогнозування та аналізу надходження доходів до селищного бюджету.
- Підготовка та винесення на розгляд Лисянської селищної ради пропозицій щодо встановлення місцевих податків і зборів , а також надання пільг за податками та зборами в межах повноважень, визначених чинним законодавством.
- Організація виконання бюджету Лисянської селищної територіальної громади, забезпечення разом з органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби України, виконавчими органами селищного ради надходжень доходів до Лисянського селищного бюджету. Підготовка пропозицій щодо збільшення надходжень до загального та спеціального фондів бюджету Лисянської селищної територіальної громади та економного і раціонального витрачання бюджетних коштів з послідуючим затвердженням відповідних заходів виконавчим комітетом ради.
- Підготовка офіційного висновку про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету Лисянської селищної територіальної громади, про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів Лисянського селищного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до селищного бюджету. Підготовка змін до бюджету Лисянської селищної територіальної громади.
- За участю контролюючих органів здійснення контролю за дотриманням суб’єктами господарської діяльності зобов’язань щодо сплати податків та платежів до бюджету Лисянської селищної територіальної громади. Проведення аналізу заборгованості по податках, які надходять до бюджету та внесення пропозицій з її скорочення та погашення.
- Здійснення заходів щодо максимального наповнення бюджету Лисянської селищної територіальної громади доходами та використання для цього всіх наявних ресурсів.
- Розгляд бюджетної та фінансової звітності. Інформування керівництва Лисянської селищної ради про стан виконання бюджету Лисянської селищної територіальної громади за кожний звітний період. Подання на розгляд сесій ради квартальних звітів та проекту рішення щодо затвердження річного звіту про виконання Лисянського селищного бюджету.
- Участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури виконавчих органів Лисянської селищної ради, підготовці пропозицій щодо чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на їх утримання.
- Здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо селищного бюджету.
- Застосування попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства.
- Прийняття рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та 7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах установлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акту ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема:
а) зупинення операцій з бюджетними коштами;
б) призупинення бюджетних асигнувань;
в) зменшення бюджетних асигнувань;
- Розробка проектів рішень Лисянської селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, інших нормативно – правових актів, які регулюють бюджетні правовідносини. Участь в розробці проектів нормативно-правових актів, розробниками яких є інші виконавчі органи селищної ради.
- За дорученням Лисянської селищної ради, відповідно до частини 8 статті 16 Бюджетного кодексу України, здійснення на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Лисянської селищної територіальної громади на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
- Згідно рішень Лисянської селищної ради, виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови участь у комісіях, робочих групах з окремих питань життєдіяльності Лисянської селищної ради.
- Забезпечення у межах своєї компетенції захисту фінансових інтересів територіальної громади, здійснення контролю за виконанням актів законодавства.
- Обмін досвідом та інформацією з іншими місцевими фінансовими органами України з питань складання та виконання бюджету.
- Застосування у роботі відповідних інформаційно-програмних комплексів, задіяних в управлінні місцевим бюджетом.
- Ведення діловодства та організація контролю за виконанням документів у відділі.
- Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу.
- Організація електронного документообігу та функціонування оргтехніки у відділі.
- Організація роботи із збереження поточного та довгострокового архіву, підготовка та передача матеріалів на зберігання архіву.
- Розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян, листів підприємств, установ та організацій, які надходять до фінансового відділу з питань, що входять до його компетенції, та вжиття по них необхідних заходів.
- Участь в межах своєї компетенції у формуванні та реалізації інвестиційних програм.
- Здійснення інших, передбачених чинним законодавством повноважень.
У своїй діяльності фінансовий відділ керується Положенням про фінансовий відділ Лисянської селищної ради, Конституцією України, Бюджетним кодексом України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, розпорядчими документами Черкаської обласної державної адміністрації, Департаменту фінансів Черкаської обласної державної адміністрації, рішеннями Лисянської селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями Лисянського селищного голови, регламентом роботи Лисянської селищної ради, її виконавчого комітету та іншими нормативно-правовими актами.