Відповідно до п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява).Форма Заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.

 

Головне управління ДПС у Черкаській області повідомляє, що на виконання норм пп. 39.3.3.4 пп. 39.3.3 п. 39.3 ст. 39 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) Державною податковою службою України на офіційному вебпорталіоприлюднено Рекомендований (невиключний) перелік джерел інформації для отримання котирувальних цін (далі - Перелік джерел) в розділах:

Головне управління ДПС у Черкаській областіповідомляє,23.06.2021 року відбулася спільна нарада Державної податкової служби України,Державної служби України з питань праці та Міністерства економіки України.За її результатами та на виконання протоколу спільної наради, починаючи з 01.07.2021 року проводиться інспекційна кампанія на предмет виявлення незадекларованих трудових відносин.

Головне управління ДПС у Черкаській області, в продовження теми «Програмна продукція та ПДВ», пропонує розглянути  деякі питання щодо практичного застосування норм Податкового кодексу, якими передбачено звільнення від оподаткування ПДВ операцій з програмною продукцією.

Відповідно до п. 1 та п. 2 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосування електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані, зокрема:

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

не може бути меншою за розмір земельного податку:

для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, – у розмірі не більше 3 відс. їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – не більше 1 відс. їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3 відс. та не більше 1 відс. їх нормативної грошової оцінки;

Згідно з п. 11 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»  суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції через РРО та/або через програмні РРО для підакцизних товарів із використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості.

Головне управління ДПС у Черкаській області інформує, що у разі відсутності податкового боргу з ПДВ або якщо після погашення податкового боргу з ПДВ і ще залишилося від'ємне значення ПДВ, у платника з'являється можливість повернути від'ємне значення суми ПДВ  на свій поточний рахунок у банку. Для цього мають бути дотримані одночасно ще дві умови, які висуває пп. "б" п. 200.4 ст. 200 Податковий Кодекс України(далі - ПКУ). Згідно з цією нормою платник ПДВ має право заявити суму від'ємного значення до бюджетного відшкодування, якщо сума ПДВ, що сформувала від'ємне значення:

Перед допуском працівників до роботи роботодавець повинен провести оформлення трудових відносин з додержанням вимог статті 24 КЗпП України.

Таким чином, для держави. Неформальна економіка і незадекларована праця обмежують можливості держави проводити сучасну соціальну політику у сферах освіти, охорони здоров’я, розвитку професійних навичок, зайнятості, соціального захисту та пенсійного забезпечення, сприяють ухиленню від сплати податків, зменшують надходження до державного і місцевих бюджетів. Зрештою, через несплату податків й єдиного соціального внеску держава змушена підвищувати податки для бізнесу, щоб виплачувати пенсії, лікарняні, утримувати школи, лікарні, бібліотеки, дитячі садочки, ремонтувати дороги і освітлювати вулиці тощо.

За інформацією начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Антона Царюка протягом 6 місяців 2021 року до місцевих бюджетів Черкаської області юридичними особами сплачено 460 млн грн місцевих податків і зборів.

Випадкове зображення