- Анонси
- Новини
- Оголошення
- Конкурси
- Актуально
- Суспільство
- Земельні питання
- Ветерану
- Культура
- Соціальна сфера
- Екологія
- Медицина
- Спорт
- Цивільний захист
- Комунальна власність
- Запобігання корупції
- Освіта
- Цифровізація
- Електронне звернення
- Охорона праці
- ОСББ і енергоощадність
- Надзвичайні ситуації
- Перейменування вулиць
- Податкова
- Центр зайнятості
- Пенсійний фонд
- Поліція
- РТЦК та СП №2
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2023 №185 затверджено Порядок проведення особами, уповноваженими правлінням Пенсійного фонду України, перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності, який набув чинності з 07 березня.
Згідно із Порядком метою перевірки листків непрацездатності є здійснення контролю за обґрунтованістю формування (видачі) листків непрацездатності, медичних висновків про тимчасову непрацездатність. Перевірка листків непрацездатності проводиться уповноваженими посадовими особами територіального органу ПФУ та/або уповноваженими лікарями, перелік яких затверджується правлінням ПФУ.