У Міністерстві охорони здоров’я наразі функціонують 3 гарячих лінії, на які можуть звертатися громадяни, щоб отримати інформацію з актуальних питань.
Цілодобовий контакт-центр МОЗ – 0 800 60 20 19
Під час дії воєнного стану національний контакт-центр МОЗ надає безоплатні медичні консультації. Зокрема, українці можуть отримати відповідь на будь-яке питання зі сфери охорони здоров’я, наприклад:
- як знайти необхідні лікарські препарати;
- як продовжити термін дії довідки з інвалідності;
- як завантажити COVID-сертифікат.
Також на гарячій лінії лікарі-волонтери дають безкоштовні онлайн-консультації. До роботи в контакт-центрі МОЗ залучено 48 медпрацівників різних спеціальностей, які можуть надати поради та рекомендації.
Гаряча лінія МОЗ – 0 800 505 201
В умовах воєнного стану продовжує роботу гаряча лінія Міністерства охорони здоров’я України. Оператори дають відповіді на найпоширеніші питання зі сфери охорони здоров’я щоденно з 8.00 до 20.00.
Інформаційно-довідкова служба НСЗУ – 16 77
Оператори інформаційно-довідкової служби НСЗУ здійснюють консультативно-сервісну підтримку (понеділок-четвер – 9.00 -18.00, п’ятниця – 9.00 -16.45) щодо реалізації прав громадян стосовно медичного обслуговування за програмою медичних гарантій.
За номером 16 77 здійснюється:
- Сервісна підтримка закладів охорони здоров’я, з якими укладені договори, щодо питань звітності, роботи з ЕСОЗ, укладання угод тощо.
- Інформаційна підтримка державної програми Доступні ліки, рецептів, медичних висновків про тимчасову непрацездатність в межах компетенції НСЗУ.
- Надання роз’яснень щодо об’єму безоплатних послуг, адрес закладів ПМД, СМД, аптек, з якими укладені договори в рамках державної програми медичних гарантій.