Шановні жителі Лисянської громади!
На території громади, як і по всій території Черкаської області та України в цілому, вчора та сьогодні вже застосували графіки аварійних відключень електроенергії.
Як відомо, віялові відключення почалися через масштабні пошкодження в окремих регіонах. За словами керівника Черкаської обласної військової адміністрації, вимкнення необхідне, щоб допомогти енергосистемі України відновитися після обстрілів Росією української інфраструктури. Громадян просять ставитися до цього з розумінням.
На енергетичних об'єктах тривають відновлювальні роботи, які заплановано виконати якнайшвидше. Утім, це не означає, що така ситуація не повториться.
"Натепер частково відключені Городищенська, Смілянська, Жашківська, Звенигородська та Уманська філії «Обленерго»", — повідомив начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець.
ДЕ МОЖНА ДІЗНАТИСЯ ПРО ГРАФІКИ ВІДКЛЮЧЕНЬ?
Дізнатися про планові, позапланові та аварійні відключення можна у ПАТ "Черкасиобленерго" за допомогою паблік акаунту Viber, чат-боту Telegram та особистого кабінету споживача.
Для того, щоб користуватися послугою у Viber, Вам необхідно під’єднатися до паблік-аккаунту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням.
Після успішної реєстрації у Вас з’явиться можливість переглядати інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії.
Перейшовши у паблік-аккаунт ПАТ «Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність. Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.
Для того, щоб користуватися послугою у Telegram Вам необхідно під’єднатися до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням.
Перейшовши до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність.Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.
Також дізнатися про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії Ви маєте можливість в особистому кабінеті споживача. Зареєструватися можна за посиланням.
Після реєстрації Ви можете увійти в кабінет та у розділі «Перерви електроживлення» дізнатися усю необхідну інформацію.
Додаткову інформацію про графіки аварійних відключень (ГАВ) можна дізнатися за багатоканальними номерами кол-центру 24/7: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.