
Шановні жителі Лисянської громади!
На території громади, як і по всій території Черкаської області та України в цілому, вчора та сьогодні вже застосували графіки аварійних відключень електроенергії.
На
звернення громадян інформуємо, що графіки аварійних відключень вводяться ПАТ "Черкасиобленерго", щоб уникнути повного відключення від енергопостачання регіону або запобігти автоматичному та неконтрольованому знеструмленню.
Як відомо, віялові відключення почалися через масштабні пошкодження в окремих регіонах. За словами керівника Черкаської обласної військової адміністрації, вимкнення необхідне, щоб допомогти енергосистемі України відновитися після обстрілів Росією української інфраструктури. Громадян просять ставитися до цього з розумінням.
На енергетичних об'єктах тривають відновлювальні роботи, які заплановано виконати якнайшвидше. Утім, це не означає, що така ситуація не повториться.
"Натепер частково відключені Городищенська, Смілянська, Жашківська, Звенигородська та Уманська філії «Обленерго»", — повідомив начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець.

ДЕ МОЖНА ДІЗНАТИСЯ ПРО ГРАФІКИ ВІДКЛЮЧЕНЬ?
Дізнатися про планові, позапланові та аварійні відключення можна у ПАТ "Черкасиобленерго" за допомогою паблік акаунту Viber, чат-боту Telegram та особистого кабінету споживача.

Для того, щоб користуватися послугою у Viber, Вам необхідно під’єднатися до паблік-аккаунту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням.

Після успішної реєстрації у Вас з’явиться можливість переглядати інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії.
Перейшовши у паблік-аккаунт ПАТ «Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність. Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.

Для того, щоб користуватися послугою у Telegram Вам необхідно під’єднатися до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням.

Перейшовши до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність.Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.

Також дізнатися про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії Ви маєте можливість в особистому кабінеті споживача. Зареєструватися можна за посиланням.
Після реєстрації Ви можете увійти в кабінет та у розділі «Перерви електроживлення» дізнатися усю необхідну інформацію.

Додаткову інформацію про графіки аварійних відключень (ГАВ) можна дізнатися за багатоканальними номерами кол-центру 24/7: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.