За 2021 рік Уряд суттєво розширив для українських громадян можливості отримання послуг онлайн та мінімізував значну кількість бюрократичних процедур. Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час чергового засідання Кабінету Міністрів України 29 грудня.
«Найкращий показник якості роботи — це те, що все більша кількість громадян користуються е-послугами та оцінюють їхні переваги. Відсоток користування е-сервісами впродовж року зріс з 53% до 60%», — зауважив очільник Уряду.
Як зазначив Прем’єр-міністр, за 2021 рік на Порталі Дія додалося більше 20 електронних послуг, а в мобільному застосунку Дія реалізовано 15 нових послуг та впроваджено відображення 6 нових цифрових документів, зокрема внутрішнього та міжнародного COVID-сертифікатів.
«Цього року також почалася цифровізація соціальних послуг. Запроваджено нову Єдину інформаційну систему в соціальній сфері, що дозволить автоматизувати всі процеси у галузі, зменшити час отримання послуг та забезпечити їх кращу адресність», — підкреслив Денис Шмигаль.
Глава Уряду зауважив, що система дозволить економити для держбюджету близько 10 млрд грн щорічно на процесингу соціальних послуг. За його словами, це дійсно важлива реформа з точки зору комфорту громадян та ефективності витрачання коштів платників податків.