Відповідно до Регламенту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач), погодженого заступником Голови Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 грудня 2022 року та затвердженого в. о. Голови Державної податкової служби України 19 грудня 2022 року (далі – Регламент) подання заяви на скасування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів в усній формі користувачем до Надавача засобами телефонного зв’язку за номером телефону наразі не передбачено.

Детальна інформація щодо скасування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів розміщена на офіційному вебсайті Надавача.

Згідно з ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Відповідно до ст. 1 Закону № 481 зберігання пального – діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. Місцем зберігання пального є місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

Відповідно до п.п. 5 п. 3 розд. І Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 із змінами та доповненнями (далі – Положення № 148), готівкові розрахунки/розрахунки готівкою – платежі готівкою суб’єктів господарювання і фізичних осіб за реалізовану продукцію (товари, виконані роботи, надані послуги), а також за операціями, які безпосередньо не пов’язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна.

Строки давності, передбачені ст. 102 ПКУ, на період дії карантину, встановленого КМУ на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19) та період дії воєнного стану.
        Статтею 102 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року      № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено строки давності та їх застосування, зокрема, щодо проведення перевірок та визначення сум грошових зобов’язань платника податків, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня - у разі проведення перевірки операції відповідно до статей 39 і 39 прим. 2  ПКУ), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання.

Фахівці Головного управління ДПС у Черкаській області роз’яснюють, що платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 Податкового кодексу України, зокрема фізична особа – резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи (п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ).

Ставка збору складає 1,5 відсотка об’єкта оподаткування, визначеного п.п. 1.2 п. 16 прим.1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ (п.п. 1.3 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ).

Як ФОП – платнику ЄП відобразити суму штрафу і пеню в Податковій декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні у разі самостійного виправлення ним помилки, що призвела до заниження податкового зобов’язання під час перебування на ЄП за ставкою 2 відс., та якою датою вони відображаються в ІКП?

Відповідно до п.п. 9.6 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податковий (звітний) період для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, дорівнює календарному місяцю.

 Відповідно до ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів, зокрема, у разі:

виробництва пального без наявності ліцензії – 1000000 гривень;

оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії – 500000 гривень;

роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії – 250000 гривень;

Протягом січня - жовтня 2022 року платниками податків Черкаської області заявлено до відшкодування ПДВ на розрахункові рахунки 662,3 млн грн, що на 289,1 млн грн менше, порівняно з показником за відповідний період минулого року.

В цілому протягом січня - жовтня 2022 року платники Черкаської області отримали бюджетне відшкодування ПДВ грошовими коштами на загальну суму         444,9 млн грн, в аналогічному періоді 2021 року бюджетне відшкодування було отримано на загальну суму 853,7 млн гривень.

Відповідно до п. 293.8 ст. 293 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) ставки, встановлені пп. 293.3 – 293.5 ст. 293 ПКУ, застосовується з урахуванням таких особливостей:

1) платники єдиного податку першої групи, які у календарному кварталі перевищили обсяг доходу, визначений для таких платників у п. 291.4 ст. 291 ПКУ, з наступного календарного кварталу за заявою переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, або відмовляються від застосування спрощеної системи оподаткування.

 Відповідно до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти таким платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку чи піклування, або яку влаштовано до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, якщо такого платника податку призначено відповідно опікуном, піклувальником, прийомним батьком, прийомною матір’ю, батьком-вихователем, матір’ю-вихователькою.

Випадкове зображення