Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лисянської селищної ради - Міняйло Вікторія Станіславівна Тел. 0969792266
Адміністратори:
Павлик Катерина Олександрівна тел. 0960120161
Іващенко Оксана Миколаївна тел. 0961443367
Ціломудра Олеся Володимирівна тел. 0685129498
Пузир Олександр Миколайович тел. 0675085258
Державний реєстратор (нерухоме майно) – Цвєтінська Вікторія Альбертівна Тел. 0978961694
Головні спеціалісти: Кошман Тетяна Петрівна тел. 0978314936
Миронович Людмила Миколаївна тел. 0978989479
Березовська Ірина Миколаївна тел. 0678420421
Швидка Галина Юріївна тел. 0976881438
ПОНЕДІЛОК 08.00 - 17.00
ВІВТОРОК 08.00 - 20.00
СЕРЕДА 08.00 - 17.00
ЧЕТВЕР 08.00 - 17.00
ПЯТНИЦЯ 08.00 - 17.00
СУБОТА, НЕДІЛЯ ТА СВЯТКОВІ ДНІ – ВИХІДНИЙ
19301, Черкаська область, Звенигородський район, смт Лисянка площа Миру, 27, на першому поверсі
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Лисянської селищної ради
№ з/п |
Найменування адміністративної послуги |
1. |
Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно |
|
2. |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно. |
3. |
Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, крім іпотеки. |
4. |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. |
5. |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. |
6. |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна. |
7. |
Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно. |
8. |
Заборона вчинення реєстраційних дій. |
Послуги Центрального Міжрегіонального Управління Міністерства юстиції України |
|
9. |
Державна реєстрація статуту територіальної громади. |
10. |
Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади. |
11. |
Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади. |
12. |
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади. |
13. |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки. |
14. |
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
15. |
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів. |
16. |
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки. |
17. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки. |
18. |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації. |
19. |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації. |
20. |
Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок. |
21. |
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
22. |
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів. |
23. |
Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок. |
24. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок. |
25. |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації. |
26. |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації. |
27. |
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. |
28. |
Державна реєстрація адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
29. |
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів. |
30. |
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. |
31. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. |
32. |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації. |
33. |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації. |
34. |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання. |
35. |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
36. |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів. |
37. |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання. |
38. |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання. |
39. |
Державна реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання. |
40. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання. |
41. |
Державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації. |
42. |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації. |
43. |
Державна реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання. |
44. |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання. |
45. |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання. |
46. |
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії. |
47. |
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
48. |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
49. |
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії. |
50. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії. |
51. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації. |
52. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації. |
53. |
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи. |
54. |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
55. |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи. |
56. |
Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи. |
57. |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
58. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи. |
59. |
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання. |
60. |
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання. |
61. |
Державна реєстрація постійно діючого третейського суду. |
62. |
Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
63. |
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду. |
64. |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. |
65. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки. |
66. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок. |
67. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. |
68. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії. |
Послуги міграційної служби |
|
69. |
Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку. |
Послуги соціального захисту населення |
|
70. |
Прийом заяв та документів для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. |
71. |
Прийом заяв та документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. |
72. |
Прийом заяв та документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу. |
73. |
Прийом заяв та документів для встановлення статусу, видачу посвідчень та призначення компенсації і допомоги: учасникам війни; |
74. |
Прийом заяв та документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. |
75. |
Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. |
76. |
Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги при народженні дитини. |
77. |
Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини. |
78. |
Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування. |
79. |
Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям. |
80. |
Прийом заяв та документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме. |
81. |
Прийом заяв та документів для призначення щомісячної грошової допомоги особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею. |
82. |
Прийом заяв та документів на призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю. |
83. |
Прийом заяв та документів для призначення допомоги на поховання осіб, які отримували соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю дитинства та дітям з інвалідністю". |
84. |
Прийом заяв та документів для призначення соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю. |
85. |
Прийом заяв та документів для призначення державної соціальної допомоги на догляд: одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім інвалідів I групи), малозабезпеченим особам з інвалідністю I групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності. |
86. |
Прийом заяв та документів для призначення допомоги на поховання на осіб, які отримували соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю". |
87. |
Прийом заяв та документів на виплату одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня". |
88. |
Прийом заяв та документів на виплату одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю. |
89. |
Прийом заяв та документів на виплату щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю або за особою, яка досягла 80-річного віку. |
90. |
Прийом заяв та документів на виплату компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги. |
91. |
Прийом заяв та документів на виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. |
92. |
Прийом заяв та документів на виплату грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам. |
93. |
Прийом заяв та документів для забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб, на яких поширюється дія Законів: "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань". |
94. |
Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування інвалідів з дитинства та осіб з інвалідністю від загального захворювання. |
95. |
Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують інвалідів I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку. |
96. |
Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування інвалідів. |
97. |
Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування. |
98. |
Прийом заяв та документів для видачі направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів). |
99. |
Прийом заяв та документів для видачі направлення на проходження обласної медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем. |
100. |
Прийом заяв та документів для видачі направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів. |
101. |
Прийом заяв та документів для прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг). |
102. |
Прийом заяв та документів для видачі путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату . |
103. |
Прийом заяв та документів для видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. |
104. |
Прийом заяв та документів для видачі особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена. |
105. |
Прийом заяв та документів для надання державної соціальної допомоги на догляд. |
106. |
Прийом заяв та документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. |
107. |
Прийом заяв та документів для отримання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. |
108. |
Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу. |
Послуги Держгеокадастру |
|
109. |
Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки. |
110. |
Видача висновку про погодження документації із землеустрою. |
111. |
Проведення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації. |
112. |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом , що здійснює його ведення, з видачею витягу. |
113. |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу. |
114. |
Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання). |
115. |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного кадастру про земельну ділянку. |
116. |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно – територіальних одиниць. |
117. |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель. |
118. |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території). |
119. |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану). |
120. |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами , з видачею витягу. |
121. |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них)про земельну ділянку з видачею витягу. |
122. |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу. |
123. |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру. |
124. |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу. |
125. |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою. |
126. |
Видача рішення про передачу у власність надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності. |
127. |
Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок. |
128. |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру. |
Лисянський РС УДСНС України у Черкаській області |
|
129. |
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. |
Послуги Держпродспоживслужби в Черкаській області |
|
130. |
Видача дозволу з видачі експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. |
131. |
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях(об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, префіксів і кормів. |
132. |
Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання. |
Місцеві послуги |
|
133. |
Реєстрація місця проживання особи. |
134. |
Зняття з реєстрації місця проживання особи. |
135. |
Довідка про реєстрацію місця проживання (ф-13). |
136. |
Реєстрація місця перебування особи. |
137. |
Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання). |
138. |
Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна. |
139. |
Погодження режим роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг. |
140. |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку. |
141. |
Видача довідки про склад сім¢ї або зареєстрованих у житловому будинку /квартирі осіб. |
142. |
Довідка про періоди проживання особи. |
143. |
Видача довідки про забезпеченість площею (про склад сім’ї зареєстрованих у житловому будинку осіб та землекористування). |
144. |
Видача довідки для отримання недоотриманої пенсії. |
145. |
Видача довідки про склад сім¢ї померлого на день смерті. |
146. |
Призначення допомоги на поховання деяких категорій громадян . |
147. |
Видача довідки про перебування осіб на утриманні. |
148. |
Довідка про постійне місце проживання та склад (голова) двору померлого на день смерті (в нотаріальну контору на оформлення спадщини). |
149. |
Видача архівних довідок: довідка про стаж, про заробітну плату, про роботу бувшого колгоспу або підприємства трудові архіви якого зберігаються в селищній (сільській) раді. |
150. |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну назви вулиці (нумерації будинків, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрою). |
151. |
Довідка про зняття з реєстрації місця проживання (ф-16). |
152. |
Довідка про скасування зняття/реєстрації місця проживання особи (ф-17). |
153. |
Видача витягу з погосподарської книги. |
154. |
Довідка про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку ( №3 ДФ). |
155. |
Акт про фактичне проживання ( не проживання) за місцем реєстрації. |
156. |
Акт обстеження житлово-побутових умов. |
157. |
Взяття на військовий облік. |
158. |
Зняття з військового обліку. |
159. |
Видача довідки про сімейно-майновий стан призовника. |
160. |
Видача характеристики на призовника (військовозобов’язаних). |
161. |
Підготовка клопотання про присвоєння Почесного звання "Мати – героїня". |
162. |
Реєстрація (змін до) коллективних договорів та територіальних угод. |
163. |
Ведення списків громадян усіх пільгових категорій на придбання твердого палива та скрапленого газу. |
164. |
Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності. |
165. |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки. |
166. |
Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки. |
167. |
Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності. |
168. |
Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності. |
169. |
Прийняття рішення про: припинення права власності на земельну ділянку у разі добровільної відмови власника землі на користь держави або територіальної громади; припинення права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови користувача. |
170. |
Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. |
171. |
Надання згоди розпорядників земельних ділянок комунальної власності на поділ та об’єднання таких ділянок. |
172. |
Затвердження технічної документації: - з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів; - з бонітування ґрунтів; з економічної оцінки земель. |
173. |
Продаж земельної ділянки комунальної власності (за зверненням особи). |
174. |
Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину (громадянці), який (яка) зацікавлений в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації. |
175. |
Передача земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення. |
176. |
Поновлення (продовження) договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки), договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди). |
177. |
Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря. |
178. |
Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду. |
179. |
Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки особі, яка зацікавлена в одержані в користування земельної ділянки. |
180. |
Надання земельної ділянки у власність громадянину (громадянці), який (яка) зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації. |
181. |
Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. |
182. |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передача в оренду земельної ділянки. |
183. |
Внесення змін до договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки), договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди). |
184. |
Припинення права власності на земельну ділянку або її частину у разі добровільної відмови власника на користь територіальної громади. |
185. |
Припинення права постійного користування земельною ділянкою або її частиною у разі добровільної відмови землекористувача. |
186. |
Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу. |
187. |
Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб. |
188. |
Зміна цільового призначення земельної ділянки. |
189. |
Надання згоди на поділ чи об’єднання раніше сформованих земельних ділянок. |
190. |
Надання дозволу на розроблення проектів землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь. |
191. |
Затвердження проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь. |
192. |
Встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту). |
193. |
Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцію). |
194. |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право власності на земельну ділянку. |
195. |
Довідка - характеристика на жителів села. |
196. |
Довідка про перейменування вулиць. |
197. |
Довідка про спільне господарство з померлим (до Пенсійного фонду). |
198. |
Довідка про поховання за власні кошти. |
199. |
Довідка про членство в особистому селянському господарстві. |
200. |
Довідка про наявність та розмір земельної ділянки (паю). |
201. |
Надання викопіювання з картографічних матеріалів. |
202. |
Посвідчення заповіту (крім секретного). |
203. |
Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа (заповіту). |
204. |
Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього. |
205. |
Засвідчення справжності підпису на документі. |
206. |
Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами. |
Регламент роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Лисянської селищної ради
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи відділу "Центр надання адміністративних послуг" Лисянської селищної ради (далі - ЦНАП), віддалених робочих місць адміністраторів, порядок дій адміністраторів, державних реєстраторів та інших працівників ЦНАП та їх взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг.
1.2.У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про адміністративні послуги".
1.3.Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється з дотриманням таких принципів:
верховенства права, у тому мислі законності та юридичної визначеності;
стабільності;
рівності перед законом;
відкритості та прозорості;
оперативності та своєчасності;
доступності інформації про надання адміністративних послуг;
захищеності персональних даних;
раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
неупередженості та справедливості;
доступності та зручності для суб'єктів звернення.
1.4.ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про ЦНАП та Регламентом роботи ЦНАП.
РОЗДІЛ 2. ПРИМІЩЕННЯ, В ЯКОМУ РОЗМІЩУЄТЬСЯ ЦНАП
2.1. ЦНАП розміщується в зручному для суб'єктів звернення місці, в центральній частині селища з розвинутою транспортною інфраструктурою за адресою : площа Миру буд.27 смт. Лисянка Звенигородського району Черкаської області.
На вході до приміщення (будівлі) розміщується інформаційна вивіска з найменуванням ЦНАП та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.
Графік роботи ЦНАП, віддалених робочих місць адміністраторів такого центру затверджується селищним головою, з урахуванням потреб суб'єктів звернення та відповідно до вимог Закону України "Про адміністративні послуги".
Вхід до приміщень ЦНАП облаштований пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.
У приміщенні Центру облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
На прилеглій до центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб'єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні". Будівлі, приміщення та стоянки ЦНАП облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування ЦНАП.
2.2. Приміщення ЦНАП поділяється на відкриту та закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб'єктів звернення працівниками Центру. Суб'єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини Центру.
Відкрита частина включає:
сектор прийому;
сектор інформування;
сектор очікування;
сектор обслуговування.
Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі зі створенням належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, електронної пошти, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
Вхід до закритої частини центру суб'єктам звернення забороняється.
- Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб'єктів звернення з питань роботи Центру.
- Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб'єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.
Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, комп'ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб'єктами звернення необхідних документів.
Для висловлення суб'єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг приміщення, де розміщені сектор інформування Центру, віддалене робоче місце адміністратора, облаштовуються відповідними засобами (зокрема скринькою).
2.5.Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа
якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру
протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в
достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
У секторі очікування облаштовуються місця для суб'єктів звернень в кількості не менш як 10 місць.
Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.
У приміщеннях Центру, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, створюються умови для оплати суб'єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі Р0S-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).
2.6.Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом
відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування
суб'єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за
принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому
суб'єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора Центру.
2.7.Площа секторів очікування та обслуговування центру, його
територіального підрозділу та приміщення, де розміщено віддалене робоче
місце адміністратора, повинна бути достатньою для забезпечення зручних та
комфортних умов для прийому суб'єктів звернення і роботи адміністраторів
центру.
Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менш як 50 кв. метрів.
2.8.На інформаційних стендах або інформаційних терміналах
розміщується інформація, зокрема, про:
найменування Центру, його місцезнаходження та місцезнаходження віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
графік роботи Центру, віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);
перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, віддалені робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні Центру;
прізвище, ім'я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);
користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
положення про Центр;
регламент Центру;
графік прийому суб'єктів звернення посадовими особами органу, що утворив Центр (у разі проведення такого прийому в приміщеннях Центру, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів).
2.9.Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, віддалені робочі місця адміністраторів (в разі їх
утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб'єктів
звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його
наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю
життєвих ситуацій суб'єктів звернення та/або сферами правовідносин
(законодавства), та/або суб'єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця адміністраторів (у разі їх утворення), затверджується органом, що утворив Центр, з урахуванням потреб суб'єктів звернення.
- Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб'єктів звернення або на веб-сайті Центру (веб-сайті органу, що утворив Центр).
- Особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування в інший спосіб, який є зручним для осіб з інвалідністю, зокрема осіб з порушеннями слуху, зору, та інших маломобільних груп населення.
Для забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи центру може залучатися перекладач жестової мови.
2.12.На основі узгоджених рішень із суб'єктами надання
адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь представники
суб'єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.
РОЗДІЛ 3. ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
- Орган, що утворив Центр, а також начальник Центру можуть вносити суб'єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг.
- У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб'єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив Центр, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
- Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються Лисянською селищною радою та її виконаними органами затверджуються відповідним рішенням виконавчого комітету Лисянської селищної ради.
РОЗДІЛ 4. РОБОТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДРОЗДІЛУ ЦЕНТРУ
4.1.Для надання допомоги суб'єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб'єктів звернення у Центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.
Інформаційний підрозділ Центру також:
інформує за усним клопотанням суб'єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;
консультує суб'єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб'єктам звернення до прийому їх адміністратором.
- Селищна рада створює та забезпечує роботу веб - сайту ЦНАП або окремого розділу на своєму веб - сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.8. цього регламенту, а також відомості про місце розташування ЦНАП (віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під'їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб'єктів звернення інформація.
- Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб - сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
Інформація на веб - сайті Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.
4.4. Суб'єктам звернення, які звернулися до Центру (до адміністраторів, що працюють на віддалених робочих місцях, з використанням засобів телекомунікаційного зв'язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв'язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб'єктом звернення спосіб.
РОЗДІЛ 5. КЕРУВАННЯ ЧЕРГОЮ В ЦНАП
- З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб'єктів звернення у ЦНАП (на віддалених робочих місцях адміністраторів) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.
- У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб'єкт звернення для прийому адміністратором Центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб'єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
- У центрі, на віддалених робочих місцях адміністраторів, може здійснюватися попередній запис суб'єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до Центру, адміністраторів центру, що працюють на віддалених робочих місцях з використанням телефонного зв'язку або електронної реєстрації на веб-сайті Центру (сторінки на веб-сайті органу, що утворив центр). Прийом суб'єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.
5.4.Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб'єктів звернення.
РОЗДІЛ 6. ПРИЙНЯТТЯ ЗАЯВИ ТА ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ У ЦНАП
6.1.Прийняття від суб'єкта звернення заяви та інших документів,
необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет
документів), та повернення документів з результатом надання
адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється
виключно в Центрі, віддалених робочих місцях адміністраторів (в разі їх утворення).
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об'єктів, якщо інше не встановлено законом.
6.2.Прийняття від суб'єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
6.3. Суб'єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі (віддаленому робочому місці адміністратора (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
6.4.У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб'єкта звернення, пред'являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
6.5.Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній карті адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб'єктам звернення в заповненні бланка заяви. У разі якщо суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки піл час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб'єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
6.6. Адміністратор центру складає опис вхідною пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
6.7.Суб'єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення ведення електронного документообігу - в електронній формі.
6.8. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов'язаний з'ясувати прийнятий для суб'єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в Центрі, віддаленому робочому місти адміністратора (у разі їх утворення), спосіб передачі суб'єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв'язку чи в інший вибраний суб'єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідною пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
6.9. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета
документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій
та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер,
за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в
описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послугу Центрі та на віддаленому робочому місці адміністратора може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо в Центрі, його територіальному підрозділі та на віддаленому робочому місці адміністратора.
6.10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами
поштового зв'язку і він не містить інформації про прийнятний для суб'єкта
звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше
наступного робочого дня надсилає суб'єктові звернення опис вхідного пакета
документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи
іншими засобами телекомунікаційного зв'язку або поштовим відправленням.
6.11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру
формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби
здійснює її копіювання та/або сканування.
6.12.Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до
листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім
випадків, коли адміністратор є суб'єктом надання адміністративної послуги).
Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб'єктів надання адміністративних послуг.
РОЗДІЛ 7. ОПРАЦЮВАННЯ СПРАВИ
(ВХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ)
7.1.Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1. - 6.12 цього Регламенту, адміністратор Центру зобов'язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб'єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб'єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб'єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
7.2. Передача справ у паперовій формі від центру (його територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення) до суб'єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб'єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв'язку або в інший спосіб.
7.3. Після отримання справи суб'єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
7.4.Контроль за дотриманням суб'єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов'язків за рішенням керівника центру.
7.5. Суб'єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний:
- своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
- надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.
РОЗДІЛ 8. ПЕРЕДАЧА ВИХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ
СУБ'ЄКТОВІ ЗВЕРНЕННЯ
- Суб'єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру (віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.
- Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб'єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
8.3.Вихідний пакет документів передається суб'єктові звернення
особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному
представникові)) у разі пред'явлення документа, що посвідчує особу та/або
засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством,
передається в інший прийнятний для суб'єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб'єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив Центр, і зберігається в матеріалах справи.
- У разі не зазначення суб'єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб'єктові звернення засобами поштового зв'язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.
- У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб'єктові звернення.
- Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб'єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.
- Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб'єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив центр) за рішенням органу, що утворив центр, може зберігатися в приміщенні центру, його територіального підрозділу, приміщенні, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором центру, що працює на віддаленому робочому місці, подасться центру для узагальнення в порядку, визначеному регламентом центру.
Усі матеріали справи зберігаються у суб'єкта надання адміністративної послуги.
РОЗДІЛ 9. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ ЦЕНТРУ, АДМІНІСТРАТОРА ЦЕНТРУ, ЩО ПРАЦЮЄ НА ВІДДАЛЕНОМУ РОБОЧОМУ МІСЦІ
9.1. Рішення про утворення та розміщення віддаленого робочого місця адміністратора приймається селищною радою, відповідно до вимог, зазначених у пунктах 2.1 і 2.4. цього регламенту, та з урахуванням потреб суб'єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.
Віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
Віддалене робоче місце адміністратора може бути пересувним, що передбачає наявність відповідною комплекту технічних засобів (комп'ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.
Робота пересувного віддаленого місця адміністратора забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб'єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Перелік категорій суб'єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, та порядок роботи адміністратора пересувного віддаленого місця визначається органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.
До обов'язкової категорії суб'єктів звернення, яким адміністративні послуги надаються за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, належать особи з інвалідністю І групи та інші особи, які, за висновком лікарсько-консультативної комісії, не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.
9.2.У приміщенні, де розміщене віддалене робоче місце адміністратора, забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг, з дотриманням вимог, встановлених пунктом 2.4. цього регламенту.
9.3.Приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовуються місцями для очікування суб'єктами звернень.
10. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ АДМІНІСТРАТОРА ЦЕНТРУ, ЩО ПРАЦЮЄ НА ВІДДАЛЕНОМУ РОБОЧОМУ МІСЦІ, УТВОРЕНИХ В ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ
- Адміністратор центру, що працює на віддаленому робочому місці, може обслуговувати населення одного або декількох сіл.
- За рішенням Лисянської селищної ради окремі функції адміністратора, пов'язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або наданням адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.
Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лисянської селищної ради
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лисянської селищної ради (далі – Центр) є структурним підрозділом виконавчого комітету Лисянської селищної ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі - суб’єкти звернень).
1.2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру приймається Лисянською селищною радою (далі – Рада).
1.3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
2.1. Основними завданнями Центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр.
4) захист персональних даних;
5) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
6) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної-особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства;
7) формування та ведення реєстру територіальної громади, реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
8) організація надання адміністративних послуг суб'єктам звернень через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб'єктами надання адміністративних послуг і отриманням суб'єктами господарювання документів дозвільної характеру.
9) ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
10) надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
11) взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
12) приймання та видача документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відповідно до законодавства;
13) надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства;
14) здійснення заходів з підвищення кваліфікації державного реєстратора, який здійснює повноваження з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та речових прав на нерухоме майно, спеціаліста з питань формування та ведення реєстру територіальної громади, інших працівників відділу, проведення відповідних нарад, семінарів;
15) надання відомостей з Державного земельного кадастру;
16) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України.
2.1. У центрі надання адміністративних послуг послуги надаються адміністратором центру, у тому числі шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. У виняткових випадках (якщо послуги у центрах надання адміністративних послуг не можуть бути надані адміністратором або таке їх надання є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів) окремі адміністративні послуги можуть надаватися через центр надання адміністративних послуг посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг на підставі узгоджених рішень з органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг, визначається органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.
Надання адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є Лисянська селищна рада (її виконавчі органи або посадові особи), здійснюється виключно через центр надання адміністративних послуг.
2.3. У Центрі може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, визначених рішенням Лисянської селищної ради.
2.4. У приміщенні Центру можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
2.5. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора або у випадках, передбачених законодавством – представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
3. ПРАВА ВІДДІЛУ
3.1. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
3.2. Безоплатно отримує від суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.
3.3. Отримує відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних чи дозвільних послуг.
3.4. Взаємодіє із суб’єктами надання адміністративних послуг, інших територіальних громад в рамках чинних Меморандумів та угод про співпрацю.
4. СТРУКТУРА
4.1. Штатний розпис та структура відділу ЦНАП затверджуються у встановленому порядку рішенням селищної ради.
4.2. Очолює Центр начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг», на якого покладається обов’язки щодо здійснення функцій з керівництва відділу ЦНАП та відповідальності за організацію його діяльності.
4.3. У структурі Центру передбачені посади начальника, державних реєстраторів, адміністраторів та головного спеціаліста, які призначаються на посаду та звільняються з посади Лисянським селищним головою в установленому законодавством порядку.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
5.1. Центр очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади Лисянським селищним головою в установленому законодавством порядку.
5.2. Основні завдання начальника відділу:
1) здійснює керівництво його діяльністю, розподіляє обов'язки між працівниками та визначає ступінь їх відповідальності;
2) визначає напрямки діяльності, шляхи вдосконалення й підвищення ефективності роботи Центру;
3) представляє Центр у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями в Україні та за її межами;
4) несе персональну відповідальність за невиконання, або неналежне виконання покладених на Центр завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
5) організовує та контролює виконання у Центрі Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови;
6) планує роботу Центру, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи сільському голові;
7) розробляє положення про Центр, посадові інструкції працівників, подає їх на затвердження в установленому порядку;
8) звітує про проведену роботу Центру у визначеному порядку;
9) виконує повноваження державного реєстратора відповідно до законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
10) виконує функції адміністратора Центру;
11) діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються Лисянським селищним головою.
5.3. Адміністратор - це посадова особа органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
5.4. Адміністратори призначаються на посаду та звільняються з посади селищним головою. Кількість адміністраторів визначається Радою.
5.5. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, власного імені, по батькові або порядкового номера печатки (штампа) та найменування центру надання адміністративних послуг.
5.6. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо адміністративних послуг, які надаються через Центр;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг за рішенням органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.
5.7. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) інформувати начальника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед начальником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.
5.8. За рішенням органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг, окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
5.9. Працівники Центру діють в межах повноважень, визначених цим Положенням та посадовими інструкціями. Посадові інструкції на кожну посаду затверджуються Лисянським селищним головою.
5.10. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням Лисянського селищного голови. Державний реєстратор має печатку (штамп), у тому числі електронну.
Державний реєстратор має електронний цифровий підпис.
Основними завданнями державного реєстратора є:
1) здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
2) надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;
3) забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
4) вжиття в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5) здійснення інших заходів щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
6) забезпечення прийому та видачі документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
7) забезпечення ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
8) здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців відповідно до законодавства;
9) внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця відповідно до закону;
10) надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства.
11) внесення пропозицій начальнику відділу надання адміністративних послуг селищної ради щодо удосконалення роботи з питань державної реєстрації прав та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
12) може виконувати функції адміністратора Центру.
5.11. Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання призначається на посаду та звільняються з посади селищним головою в установленому законодавством порядку.
5.12. Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання:
1). забезпечує ведення реєстру територіальної громади з подальшим внесенням інформації до Єдиного демографічного реєстру та проводить роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці та при здійсненні обміну відомостями між реєстрами інших територіальних громад;
2). забезпечує реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці
3). оформлює та видає довідки про зняття/реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб;
4). готує відомості з інформацією щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб для передачі органам виконавчої влади у передбачених законом випадках;
5). вносить пропозиції начальнику відділу щодо удосконалення роботи з питань реєстрації місця проживання.
6). може виконувати функції адміністратора Центру.
5.13. Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання має право:
1). одержувати у встановленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів адміністрації району, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2). залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3). користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
5.14. З метою створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень в Лисянській селищній раді можуть бути утворені територіальні підрозділи Центру, віддалені робочі місця адміністраторів, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до Переліку та згідно з рішенням Ради.
5.15. Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є обов’язковим для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр. Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години. Конкретний режим роботи Центру, включаючи час прийому суб’єктів звернення, визначається відповідно до законодавства.
5.16. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, а також з інших джерел, дозволених законодавством.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
6.1. Начальник та працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ними своїх повноважень;
6.2. Начальник відділу та адміністратори несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність за порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг у встановленому законом порядку.
6.3. Державний реєстратор у випадку прийняття незаконних рішень несе дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
6.4. Дії або бездіяльність працівників відділу можуть бути оскаржені в суді.