Платники Черкаської області з початку 2021 року 63 рази зверталися на сервіс «Пульс» Державної податкової служби України. Усі звернення розглянуто своєчасно, питання вирішені по суті.
Найчастіше платники зверталися з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області – 26 звернень (41,2 відсотка);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 26 (41,2 відсотка).
Звертаємо увагу, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення платників податків стосовно неправомірних дій та бездіяльності, або можливих корупційних правопорушень з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів ДПС.
Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном Контакт-центру ДПС 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Про результати розгляду Інформації заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо Інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.