Інформуємо про деякі технічні можливості роботи в «Електронному кабінеті платника податків».
Нагадаємо, Електронний кабінет – сервіс податкової служби, який надає можливість платнику спілкуватися з податківцями в режимі реального часу. Користуватись «кабінетом» можуть юридичні/фізичні особи-підприємці, зокрема будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді, не виходячи з дому.
Наразі пояснюємо, як в Електронному кабінеті при заповненні Заяви про скасування реєстрації РРО за ф. № 4-РРО додати реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРО.
Для цього необхідно:
- увійти в розділ «Введення звітності» в приватній частині електронного кабінету та натиснути на кнопку «+ Створити»;
- обрати в переліку документів для створення «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою 4-РРО»;
- поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» під кнопкою «+ Створити», а після цього натиснути кнопку «+ Створити»;
- натиснути у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою № 4-РРО біля надпису «Головний документ» на вкладку «Додатки», а потім вибрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»;
- додати електронну версію реєстраційного посвідчення у відкритому документі довільного формату в поле «Найменування файлу документа».
Яким чином платник податку на прибуток подає аудиторський звіт, якщо при надсиланні через режим «Листування з ДПС» в Електронному кабінеті у форматі pdf його розмір перевищує обмеження 5 МБ?
Насамперед зауважимо, що подати звіт можна:
- на паперових носіях особисто платником податку або уповноваженою на це особою;
- надіславши поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
Платник податків, скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, має змогу надіслати до контролюючого органу ДПС за основним місцем обліку платника податку на прибуток в електронному вигляді супровідний лист разом із аудиторським звітом у форматі pdf – загальним розміром до 5 МБ.
Якщо ж загальний розмір у форматі pdf перевищує обмеження у 5 МБ, інформація може бути надіслана послідовно, в одному часовому проміжку, частинами, кожна з яких не повинна перевищувати встановлений обсяг із зазначенням реквізитів супровідного листа, з яким подається аудиторський звіт.