Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Лисянської селищної ради

№ з/п

Найменування адміністративної послуги

1.

Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

2.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

3.

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, крім іпотеки.

4.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

5.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

6.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

7.

Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно.

8.

Заборона вчинення реєстраційних дій.

Послуги Центрального Міжрегіонального Управління Міністерства юстиції України

9.

Державна реєстрація статуту територіальної громади.

10.

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади.

11.

Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.

12.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.

13.

Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

14.

Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

15.

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

16.

Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

17.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

18.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.

19.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.

20.

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

21.

Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

22.

Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

23.

Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

24.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

25.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації.

26.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.

27.

Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

28.

Державна реєстрація адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

29.

Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

30.

Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

31.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

32.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.

33.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.

34.

Державна реєстрація створення громадського об’єднання.

35.

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

36.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

37.

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання.

38.

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.

39.

Державна реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання.

40.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.

41.

Державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.

42.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.

43.

Державна реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.

44.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

45.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.

46.

Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.

47.

Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

48.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

49.

Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.

50.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.

51.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.

52.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.

53.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

54.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

55.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

56.

Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

57.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

58.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

59.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

60.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

61.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.

62.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

63.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.

64.

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.

65.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

66.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

67.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

68.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії.

Послуги міграційної служби

69.

Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку.

Послуги соціального захисту населення

70.

Прийом заяв та документів для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

71.

Прийом заяв та документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. 

72.

Прийом заяв та документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу. 

73.

Прийом заяв та документів для встановлення статусу, видачу посвідчень та призначення компенсації і допомоги:
батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи     (відповідно до визначених категорій);
членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

учасникам війни;
інвалідам війни;
особам, які постраждали від торгівлі людьми;
особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

74.

Прийом заяв та документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. 

75.

Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

76.

Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги при народженні дитини.

77.

Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини.

78.

Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

79.

Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги  на дітей одиноким матерям.

80.

Прийом заяв та документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

81.

Прийом заяв та документів для призначення щомісячної грошової допомоги особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.

82.

Прийом заяв та документів на призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

83.

Прийом заяв та документів для призначення допомоги на поховання осіб, які отримували соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю дитинства та дітям з інвалідністю".

84.

Прийом заяв та документів для призначення соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

85.

Прийом заяв та документів для призначення державної соціальної допомоги на догляд: одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім інвалідів I групи), малозабезпеченим особам з інвалідністю I групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності. 

86.

Прийом заяв та документів для призначення допомоги на поховання на осіб, які отримували соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю".

87.

Прийом заяв та документів на виплату одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня". 

88.

Прийом заяв та документів на виплату одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

89.

Прийом заяв та документів на виплату щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю або за особою, яка досягла 80-річного віку.

90.

Прийом заяв та документів на виплату компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

91.

Прийом заяв та документів на виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

92.

Прийом заяв та документів на виплату грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам.

93.

Прийом заяв та документів для забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб, на яких поширюється дія Законів: "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань".

94.

Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування інвалідів з дитинства та осіб з інвалідністю від загального захворювання.

95.

Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують інвалідів I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку.

96.

Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування інвалідів.

97.

Прийом заяв та документів на отримання грошової компенсації інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.

98.

Прийом заяв та документів для видачі направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів).

99.

Прийом заяв та документів для видачі направлення на проходження обласної медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем.

100.

Прийом заяв та документів для видачі направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів.

101. 

Прийом заяв та документів для прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

102.

Прийом заяв та документів для видачі путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату .

103.

Прийом заяв та документів для видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

104.

Прийом заяв та документів для видачі особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена.

105.

Прийом заяв та документів для надання державної соціальної допомоги на догляд.

106.

Прийом заяв та документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

107.

Прийом заяв та документів для отримання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.

108.

Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу.

Послуги  Держгеокадастру

109.

Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки.

110.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою.

111.

Проведення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації.

112.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом , що здійснює його ведення, з видачею витягу.

113.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

114.

Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

115.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного кадастру про земельну ділянку.

116.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно – територіальних одиниць.

117.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.

118.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території).

119.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).

120.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами , з видачею витягу.

121.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них)про земельну ділянку з видачею витягу.

122.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

123.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

124.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

125.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

126.

Видача рішення про передачу у власність надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності.

127.

Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок.

128.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру.

Лисянський РС УДСНС України у Черкаській області

129.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Послуги Держпродспоживслужби в Черкаській області

130.

Видача дозволу з видачі експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

131.

Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності:

на потужностях(об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, префіксів і кормів.

132.

Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.

Місцеві послуги

133.

Реєстрація місця проживання особи.

134.

Зняття з реєстрації місця проживання особи.

135.

Довідка про реєстрацію місця проживання (ф-13).

136.

Реєстрація місця перебування особи.

137.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання).

138.

Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна.

139.

Погодження режим роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.

140.

Видача довідки про перебування на квартирному обліку.

141.

Видача довідки про склад сім¢ї або зареєстрованих у житловому будинку /квартирі осіб.

142.

Довідка про періоди проживання особи.

143.

Видача довідки про забезпеченість площею (про склад сім’ї зареєстрованих у житловому будинку осіб та землекористування).

144.

Видача довідки для отримання недоотриманої пенсії.

145.

Видача довідки про склад сім¢ї померлого на день смерті.

146.

Призначення допомоги на поховання деяких категорій громадян .

147.

Видача довідки про перебування осіб на утриманні.

148.

Довідка про постійне місце проживання та склад (голова) двору померлого на день смерті (в нотаріальну контору на оформлення спадщини).

149.

Видача архівних довідок:

довідка про стаж, про заробітну плату, про роботу бувшого колгоспу або підприємства трудові архіви якого зберігаються в селищній (сільській) раді.

150.

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну назви вулиці (нумерації будинків, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрою).

151.

Довідка про зняття з реєстрації місця проживання (ф-16).

152.

Довідка про скасування зняття/реєстрації місця проживання особи

(ф-17).

153.

Видача витягу з погосподарської книги.

154.

Довідка про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку ( №3 ДФ).

155.

Акт про фактичне проживання ( не проживання) за місцем реєстрації.

156.

Акт обстеження житлово-побутових умов.

157.

Взяття на військовий облік.

158.

Зняття з військового обліку.

159.

Видача довідки про сімейно-майновий стан призовника.

160.

Видача характеристики на призовника (військовозобов’язаних).

161.

Підготовка клопотання про присвоєння Почесного звання "Мати – героїня".

162.

Реєстрація (змін до) коллективних договорів та територіальних угод.

163.

Ведення списків громадян усіх пільгових категорій на придбання твердого палива та скрапленого газу.

164. 

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

165.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

166.

Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

167.

Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності. 

168.

Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності.

169.

Прийняття рішення про:

припинення права власності на земельну ділянку у разі добровільної відмови власника землі на користь держави або територіальної громади;

припинення права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови користувача.

170.

Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

171.

Надання згоди розпорядників земельних ділянок комунальної власності на поділ та об’єднання таких ділянок.

172.

Затвердження технічної документації:

-    з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів;

-    з бонітування ґрунтів;

з економічної оцінки земель.

173.

Продаж земельної ділянки комунальної власності (за зверненням особи).

174.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину (громадянці), який (яка) зацікавлений в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації.

175.

Передача земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення.

176.      

Поновлення (продовження) договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки), договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди).

177.

Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря.

178.

Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду.

179. 

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки особі, яка зацікавлена в одержані в користування земельної ділянки.

180.

Надання земельної ділянки у власність громадянину (громадянці), який (яка) зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації.

181.

Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки.

182.

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передача в оренду земельної ділянки.

183.

Внесення змін до договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки), договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди).

184.

Припинення права власності на земельну ділянку або її частину у разі добровільної відмови власника на користь територіальної громади.

185.

Припинення права постійного користування земельною ділянкою або її частиною у разі добровільної відмови землекористувача.

186.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу.

187.

Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб.

188.

Зміна цільового призначення земельної ділянки.

189.

Надання згоди на поділ чи об’єднання раніше сформованих земельних ділянок.

190.

Надання дозволу на розроблення проектів землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.

191.

Затвердження проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.

192.

Встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту).

193.

Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцію).

194.

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право власності на земельну ділянку.

195.

Довідка - характеристика на жителів села.

196.

Довідка  про перейменування вулиць.

197.

Довідка про спільне господарство з померлим (до Пенсійного фонду).

198.

Довідка про поховання за власні кошти.

199.

Довідка про членство в особистому селянському господарстві.

200.

Довідка про наявність та розмір земельної ділянки (паю).

201.

Надання викопіювання з картографічних матеріалів.

202.

Посвідчення заповіту (крім секретного).

203.

Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа (заповіту).

204.

Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього.

205.

Засвідчення справжності підпису на документі.

206.

Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами.